روانشناسی رنگ ها در بسته بندی

انتخاب رنگ مناسب برای طراحی بسته بندی محصولات

Choosing-the-right-color-for-your-packaging-design روانشناسی رنگ ها در بسته بندی
رنگ نه تنها نقش مهمی در طراحی بسته بندی محصولات موجود در قفسه ایفا می‌کند، بلکه پیام تبلیغاتی شما را انتقال می‌دهد و مصرف کنندگان را به خرید آن محصول ترغیب می‌کند. البته اگر رنگ درستی را انتخاب کرده باشید.  اما چگونه می‌توان مشخص کرد که چه رنگی برای طراحی بسته بندی محصولی بخصوص مناسب است؟

از طریق روانشناسی رنگ! روانشناسی رنگ همه چیز درباره تأثیر رنگ ها بر روحیه، احساسات و رفتار مشتریان را به شما می‌گوید. با ما شرکت صنایع بسته بندی BTM همراه باشید تا بیشتر در مورد این موضوع مهم با شما صحبت کنیم:

بسته بندی طلایی

رنگ طلایی این معانی را به همراه دارد:

pl19083582-pink_and_marble_paper_gift_box_customized_printing_embossed_logo_empty_gift_boxes روانشناسی رنگ ها در بسته بندی

بسته بندی نقره ای

رنگ نقره ای این معانی را به همراه دارد: