روانشناسی رنگ ها در بسته بندی

انتخاب رنگ مناسب برای طراحی بسته بندی محصولات

Choosing-the-right-color-for-your-packaging-design روانشناسی رنگ ها در بسته بندی
رنگ نه تنها نقش مهمی در طراحی بسته بندی محصولات موجود در قفسه ایفا می‌کند، بلکه پیام تبلیغاتی شما را انتقال می‌دهد و مصرف کنندگان را به خرید آن محصول ترغیب می‌کند. البته اگر رنگ درستی را انتخاب کرده باشید.  اما چگونه می‌توان مشخص کرد که چه رنگی برای طراحی بسته بندی محصولی بخصوص مناسب است؟

از طریق روانشناسی رنگ! روانشناسی رنگ همه چیز درباره تأثیر رنگ ها بر روحیه، احساسات و رفتار مشتریان را به شما می‌گوید. با ما شرکت صنایع بسته بندی BTM همراه باشید تا بیشتر در مورد این موضوع مهم با شما صحبت کنیم:

بسته بندی طلایی

رنگ طلایی این معانی را به همراه دارد:

  • ثروت
  • لوکس
  • کیفیت

pl19083582-pink_and_marble_paper_gift_box_customized_printing_embossed_logo_empty_gift_boxes روانشناسی رنگ ها در بسته بندی

بسته بندی نقره ای

رنگ نقره ای این معانی را به همراه دارد:

  • ظرافت
  • پیچیدگی
    silver-gift-boxes201807091626386846953 روانشناسی رنگ ها در بسته بندی

    بسته بندی سیاه

    رنگ سیاه این معانی را دارد:

    • قدرت
    • نفوذ
    • کنترل
    • راز و رمز
    • ظرافت
    • با کلاس بودن
      pl19091104-black_paperboard_folding_packaging_boxes_logo_custom_with_pull_rope_collapsible روانشناسی رنگ ها در بسته بندی
      بسته بندی سیاه باعث می‌شود تا محصولات سنگین تر و گران تر به نظر برسند. با این حال در هنگام ترکیب رنگ سیاه و قرمز دقت کافی را داشته باشید زیرا این ترکیب می‌تواند مفهوم محصولات جنسی و بزرگسالان را به محصولات شما اضافه کند.

      بسته بندی سفید

      رنگ سفید به این معناست:

      • بی گناهی
      • برابری
      • پاکیزگی
      • سادگی
      • آغازی نو
        201705111426408088297 روانشناسی رنگ ها در بسته بندی

        بسته بندی آبی

        رنگ آبی این معانی را دارد:

        • اعتماد
        • صداقت و درستکاری
        • قابلیت اطمینان
        • توانایی
        • وحدت و یکپارچگی ---
          pl18443573-stitch_pu_leather_jewelry_plastic_box_for_bangle_diamond_packaging روانشناسی رنگ ها در بسته بندی
          ----
          آبی رنگ مطمئنی است که برای طراحی بسته بندیتان می‌توانید از آن استفاده کنید، زیرا رنگ مورد علاقه هم مردان و هم زنان است. اگر به دنبال پیامی‌ حرفه ای و جدی هستید، آبی تیره را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید محصولتان خلاقیت را خلق کند، آبی روشن یک گزینه مناسب است.

        بسته بندی سبز

        سبز این معانی را به همراه دارد:

        • تعادل
        • هماهنگی ذهن، بدن و احساسات
        • امنیت
        • ثروت
        • رشد


          بسته بندی قرمز

          قرمز این معانی را به همراه دارد:

          • انرژی
          • عمل
          • شور
          • هیجان
          • قدرت و توانایی
            -
            pl21026170-red_magnetic_foldable_gift_boxes_hot_foil_black_logo_for_clothes_packaging روانشناسی رنگ ها در بسته بندی
            بسته بندی قرمز مطمئنا توجه اطرافیان را به محصول شما جلب می‌کند و مصرف کننده را تحریک به خرید می‌کند. در صورتی که می‌خواهید یک حس حرفه ای و لوکس در مصرف کنندگان ایجاد کنید رنگ قرمز تیره را انتخاب کنید، زیرا مصرف کنندگان تمایل دارند چیزهایی با ارزش کمتر را به رنگ قرمز روشن داشته باشند.

            بسته بندی نارنجی

            رنگ نارنجی به این معناست:

            • ماجراجویی
            • توان مالی
            • سرگرم کننده
            • خوش بینی
            • اعتماد به نفس
            • اجتماعی بودن
            • اشتیاق
            • برون گرایی

              بسته بندی خاکستری

              رنگ خاکستری به این معناست:

              • محافظه کاری
              • بی طرفی
              • بی علاقگی
              • احتیاط
                خاکستری برای استفاده به عنوان رنگ اصلی مناسب نیست در حالی که دارای پتانسیل کافی برای استفاده به عنوان رنگ پس زمینه را دارد و می‌تواند با هر رنگ دیگری ترکیب شود.

                بسته بندی قهوه ای

                قهوه ای این معانی را به همراه دارد:

                • قدرت و توانایی
                • همبستگی
                • آسایش
                • زمین شناسی
                • بلوغ
                • قابلیت اطمینان
                  ---
                  lg_57c18_lg_3ea31_lg_88d09_2 روانشناسی رنگ ها در بسته بندی

                  بسته بندی بنفش

                  رنگ بنفش این معانی را به همراه دارد:

                  • ایده آل
                  • خیال پردازی
                  • معنویت ---
                    confortex_06 روانشناسی رنگ ها در بسته بندی

                    سته بندی فیروزه ای

                    رنگ فیروزه ای به این معناست:

                    • وضوح اندیشه و ارتباطات
                    • آرامش
                    • الهام بخش
                    • پاکیزگی
                      Loghme-big-Mix-baz روانشناسی رنگ ها در بسته بندی
                      ---

                      بسته بندی زرد

                      رنگ زرد به این معناست:

                      • لذت و سرور
                      • خوش بینی
                      • اصالت
                      • خلاقیت
                        yellow-packaging روانشناسی رنگ ها در بسته بندی
                        ---
                        استفاده کردن از رنگ زرد در بسته بندی ریسک بالایی دارد، چرا که از آن به عنوان یک برند نوآورانه و خلاق یا یک محصول ارزان  و سرگرمی‌ می‌توان یاد کرد. رنگ زرد بویژه برای کودکان و نوجوانان جذاب است.

                        بسته بندی صورتی

                        صورتی این معانی را به همراه دارد:

                        • گرمی‌ و حرارت
                        • شفقت و دلسوزی
                        • آسایش و راحتی
                        • امیدواری
                          ---
                          201810091015267178826 روانشناسی رنگ ها در بسته بندی

نظرات (0)

دارای رتبه 0 بواسطه 5 بر اساس 0 رأی
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان - ثبت نام کنید و یا وارد حساب خود شوید.
Rate this post:
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما
متنی که در تصویر ذیل مشاهده می‌کنید را وارد نمایید

صنایع بسته بندی (BTM:Box Talc Milad) - جعبه طلقی میلاد

تولید بسته بندی های طلقی و مقوایی ، وکیوم فرمینگ و فروش طلق های (pvc) ، (pet) و هایمپک با طرح ها و رنگ های متنوع.

بالا